Beheer en onderhoud
Met het opleveren van een nieuwe webapplicatie of mobiele app is het werk niet gedaan. Het is immers essentieel dat de software veilig en stabiel blijft werken en dat eventuele incidenten snel en effectief worden opgelost. Inspire regelt ook het beheer en onderhoud van de software.
Duidelijke service levels
Bij nieuwe versies van gebruikte softwarecomponenten — dat zijn er bij een gemiddelde webapplicatie al snel 30 tot 40 — moet je website, webapplicatie of mobiele app goed blijven functioneren. Ook bij grote aantallen gebruikers wil je dat de performance goed is. Dat vraagt om professioneel en kundig beheer door experts die jouw (web)applicatie door en door kennen.
Inspire helpt je niet alleen met het ontwerp en de realisatie van je applicatie, we kunnen ook monitoring, beheer en onderhoud ervan verzorgen. Op basis van duidelijke service levels die precies aansluiten op jouw behoefte. Zo blijft je software in deskundige handen, ben je verzekerd van een blijvend goede werking en kun jij je richten op je kernactiviteiten.
Duidelijk | Samen stellen we een service level agreement op maat op, waarin precies staat welke dienstverlening je van ons kunt verwachten. |
Efficiënt | We monitoren op incidenten en lossen eventuele verstoringen en problemen snel en efficiënt op. |
Veilig | Extra aandacht geven we aan het monitoren op veiligheidsincidenten en preventief onderhoud om je applicatie veilig te houden. |
Abonnement
Je sluit bij ons een beheerabonnement af voor een vast bedrag per maand, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Dit abonnement stemmen we volledig af op jouw applicatie en de specifieke eisen en wensen van je organisatie. We kunnen de volgende activiteiten voor je uitvoeren:
Monitoring | Het bewaken van de beschikbaarheid en veiligheid van de (web)app. |
Upgrades |
Het installeren van nieuwe versies van de software(componenten): • Minor upgrades om security problemen te verhelpen en voorkomen. • Major upgrades om gelijk te lopen met de actuele versies. |
Correctief onderhoud | Het wijzigen van de (web)app of serveromgeving om reeds ontstane problemen te verhelpen. |
Preventief onderhoud | Het wijzigen van de (web)app of serveromgeving om mogelijke problemen in de toekomst te voorkomen. |
Adaptief onderhoud | Het doorvoeren van wijzigingen op basis van nieuwe eisen en wensen. Het doen van kleine aanpassingen kan onderdeel uitmaken van het abonnement, voor grote wijzigingen maken we altijd aparte afspraken. |
De beheerovereenkomsten van Inspire zijn gebaseerd op de volgende drie basisabonnementen:
Basic Geschikt voor niet kritieke (web)apps | Standard Geschikt voor de meeste (web)apps | Priority Geschikt voor bedrijfskritische (web)apps | |
Actieve monitoring op veiligheidsissues | |||
Actieve monitoring op incidenten | - | ||
Minor upgrades | |||
Major upgrades | Op nacalculatie | Op nacalculatie | Op nacalculatie |
Correctief onderhoud | - | ||
Preventief onderhoud | - | ||
Gegarandeerde reactietijden | - | Normaal | Geprioriteerd |
Wil je verzekerd zijn van een blijvend stabiele, veilige en snelle (web)app? We werken graag een beheervoorstel voor je uit. Wil je de informatie over onderhoud en beheer nog eens op je gemak nalezen? Download dan hieronder de brochure ‘Beheer op maat’.